Politica de confidențialitate
Această politică explică modul în care BOGAMI SERV SRL colectează, folosește, stochează și protejează datele personale ale utilizatorilor care accesează site-ul www.automatizaribucuresti.ro, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția datelor (GDPR).
1. Operatorul datelor cu caracter personal
Website-ul www.automatizaribucuresti.ro este operat de:
BOGAMI SERV SRL
Sediu: Str. Drum Gura Siriului nr. 21C, București, România
CUI: 47886389
Nr. Reg. Com.: J40/5895/2023
Email: office@automatizaribucuresti.ro
Telefon: 0723.443.440
2. Ce date colectăm
Putem colecta următoarele categorii de date personale, în funcție de modul în care interacționați cu site-ul:
-
Nume și prenume
-
Număr de telefon
-
Adresă de email
-
Adresă de livrare
-
Date de facturare (CUI, denumire firmă etc.)
-
Informații despre comenzile plasate
-
IP-ul dispozitivului utilizat
-
Date din fișiere cookies
3. Scopul colectării datelor
Colectăm și prelucrăm datele cu caracter personal în următoarele scopuri:
-
Procesarea și livrarea comenzilor plasate online
-
Emiterea facturilor fiscale
-
Comunicarea cu clienții privind comenzile sau solicitările transmise
-
Oferirea de suport tehnic și consultanță
-
Îmbunătățirea funcționalității site-ului și a experienței utilizatorilor
-
Trimiterea de informații comerciale (doar cu acordul expres al utilizatorului)
4. Temeiul legal al prelucrării
Prelucrăm datele personale pe baza următoarelor temeiuri legale:
-
Executarea unui contract (ex: procesarea comenzii)
-
Consimțământul explicit al utilizatorului (ex: abonare la newsletter)
-
Obligații legale (ex: emiterea facturilor)
-
Interesul legitim al operatorului (ex: îmbunătățirea serviciilor)
5. Cum protejăm datele
BOGAMI SERV SRL aplică măsuri tehnice și organizatorice pentru protejarea datelor personale împotriva accesului neautorizat, pierderii sau alterării. Accesul la date este limitat la personalul autorizat și partenerii implicați direct în procesul de comandă și livrare (ex: firme de curierat, contabilitate etc.).
6. Perioada de stocare a datelor
Datele personale sunt păstrate:
-
Pe durata relației contractuale/comerciale
-
Pe perioada impusă de legislația fiscală și contabilă (minimum 5 ani)
-
Până la retragerea consimțământului (pentru datele colectate prin newsletter sau formular de contact)
7. Transmiterea datelor către terți
Datele colectate pot fi transmise către:
-
Furnizori de servicii de curierat
-
Furnizori de servicii IT și hosting
-
Serviciul de contabilitate
-
Autorități publice, în baza obligațiilor legale
Nu vom vinde, închiria sau divulga datele dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele menționate.
8. Drepturile utilizatorului
În conformitate cu legislația privind protecția datelor, aveți următoarele drepturi:
-
Dreptul de acces la date
-
Dreptul de rectificare a datelor
-
Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)
-
Dreptul la restricționarea prelucrării
-
Dreptul de opoziție la prelucrare
-
Dreptul la portabilitatea datelor
-
Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)
Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți contacta oricând la adresa: office@automatizaribucuresti.ro
9. Politica de cookies
Site-ul utilizează module cookie pentru:
-
funcționarea corectă a platformei
-
măsurarea performanței site-ului
-
personalizarea conținutului
Prin continuarea navigării, vă exprimați acordul privind utilizarea cookie-urilor. Puteți modifica oricând setările browserului pentru a bloca sau limita utilizarea acestora.
10. Modificări ale politicii
Această politică poate fi actualizată periodic. Recomandăm consultarea regulată a paginii pentru a fi la curent cu eventualele modificări. Data ultimei actualizări va fi menționată în partea de sus a paginii.